Bartefest!

I kveld skal bursdagen til ei venninne feires, og hun har satt en regel for kvelden. Ingen bart, ingen inngang. Kjempemorsomt. Prøvde en stund å finne et antrekk som passet til en bart, men har verken skinnvest, hatt eller annet som kan tildekke det faktum at jeg er jentejente. Derfor blir det svart og hvit kjole, røde negler, røde lepper, rød vinterkåpe og bart! Høres ikke det ut som en fin kombinasjon. Kanskje jeg skal hive på meg alpelua mi i samme slengen? Så kan jeg lage en fin fransk snurrebart. Da må jeg vel bli passelig petit?

Skal prøve å få til et bilde i løpet av kvelden, så dere får se hvordan det ble til slutt. Nok en gang har jeg startet med forberedelsene alt for tidlig, men hei, det betyr at det ble et blogginnlegg. Og rett og slett noe så enkelt som at jeg uansett må vente på at neglelakken skal tørke.  I dag har dagen gått med til panikkangst for flybilletten til studieturen, der Norwegian hadde bestemt seg for å kansellere, uten å si fra, og flytte oss på et fly som gikk senere, slik at vi ikke rakk flyet videre fra Oslo. Men det ordnet seg etter litt panikk, litt facebokkprating med folk i klassen, og et litt pinlig samtale med sentralbordet hos Norwegian. Det endte bra til slutt og jeg har nå plass på et tidligere fly samme dag. Alt order seg for snille piker. I tillegg har jeg fått lest en god del relevant stoff til semesteroppgaven jeg må være ferdig med til 23. februar (*grøss*)…

Men i kveld skal jeg bare kose meg sammen med gode venner. Ha en fin lørdagskveld alle sammen 🙂

4 thoughts on “Bartefest!

  1. ANNIKA sier:

    Haha, er så artig med temafester 😀

  2. Kathleen sier:

    Weee, bartefest! Jeg hater temafester, synes det er sykt stress og jeg vil helst bare gå i en fin kjole uten noe annet dildalll. Men bartefest! Det er noe annet, det er jo bare å … ta på seg en bart jo!

    • animablu sier:

      Ja, ikke sant! Det er genialt 🙂 Synes det er vanskelig å få til et bra kostyme, så det var herlig som du sier, ha på seg en kjole og fikse seg en bart 🙂

Legg igjen en kommentar