Deilig sommerdag

Jeg har hatt en kjempefin dag! Startet dagen med en skikkelig bokfrokost. Med alt som hører med selvsagt. Nykokte egg, bok og nytrakta kaffe. Fikk lest ut den ene boka i Sagaen om Isfolket rett etter frokost, og har nettopp blitt ferdig med en til. Det er så greit med dobbelutgaver, for da kan jeg bare hoppe inn i neste. Nå mangler jeg bare 13 bøker av denne fantastiske serien, så er det over. Veldig trist å tenke på, så nå skal jeg vente en stund før jeg låner flere. Som jeg tidligere har nevnt vil jeg sluke denne serien sakte. To bøker i løpet av kort tid, men flere over lang tid, hvis dere skjønner hva jeg mener. Ellers har dagen vært fylt med solskinn, så vi har tilbrakt en times tid på verandaen også. Ble faktisk en anelse rød, så sommeren er ikke over helt enda. JA, jeg vet at skolen starter igjen snart, men jeg har lov til å håpe på noen solfylte dager i fadderuka, har jeg ikke? Må forresten dele med dere hva vi har spist i dag. Bakt potet med masse hvitløkssmør, bacon og mais ❤ Og en herlig milkshake til dessert. Snakker om fin dag!

Nå rusler jeg snart på jobb, der jeg skal tilbringe resten av kvelden. Det blir egentlig fint. Kan ikke bare sitte inne å lese. Da tror jeg at jeg ville hatt temmelig tussete drømmer etter hvert. Jeg kan likevel ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til å komme hjem å starte på De dødes tjern av Andre Bjerke.

Legg igjen en kommentar