Bursdagsmiddag

På lørdag fylte jeg 26 år! Jeg fant ut ganske tidlig i vår at jeg hadde lyst til å feire dagen med gode venner. Ca. en uke i forveien begynte jeg å invitere folk og tenke på hva jeg skulle servere og hvordan jeg skulle pynte. Hva da glad i bursdag? Dagen kom og jeg hadde allerede begynt så smått med forberedelsene tidligere i uka. Det eneste som gjensto var varmmaten og siste rest av pynting. Valget falt på tapas og daimiskake. Dette er to ting jeg er veldig glad i, og de kunne ordnes til på forhånd. Dette var jeg veldig glad for da jeg endte opp med dobbel bursdagsfeiring fredag kveld og lørdag. Men for en fantastisk helg det ble! Her er et par bilder fra feiringen. Legg merke til de fine gavene og alle de nydelige blomstene rundt omkring. Det er fint å ha bursdag i sammenheng med sommeravslutninger på jobb!

IMG_6436[1]

IMG_6437[1]

IMG_6440[1]

IMG_6442[1]

IMG_6444[1]

IMG_6449[1]

Jeg ble riktig fornøyd med tapasbordet, så her er en liste over det jeg valgte å ha med:

  • Sommersalat med jordbær og vannmelon
  • Potetbåter
  • Hjemmelaget aioli og pesto
  • Dadler med bacon
  • Grønnsaker og dip
  • Kjøttboller med hjemmelaget tomatsaus
  • Kyllingvinger
  • Strandaskinke og vannmelon
  • Lefseruller med røykalaks og philadelfia
  • Foccacia

Disse bildene gir også en titt inn i hjemmet vårt etter oppussingen i fjor sommer. Vi er veldig fornøyde med alt sammen! Tjohei, det var gøy å skrive igjen. Dere skal ikke se bort fra flere innlegg.

Legg igjen en kommentar

