Sommerferie

Endelig! Det ordet der har jeg lengtet lenge etter å skrive! Nå er jeg ferdig med de tre eksamenene mine, og har to uker FERIE, før jeg begynner å jobbe. Det er så sinnsykt deilig at det ikke finnes ord for det. Eksamensresultatene ligger som en murring i bakhodet (de har jeg nemlig ikke fått enda), men om det ikke går, så har jeg flere forsøk, og jeg skal i hvertfall ikke tenke på det før til høsten igjen! Gleder meg til en sommer fylt av bading, lesing grilling, drikking, fine folk, koselige jobbdager, og late dager fylt med solskinn, brun sommerkropp, reker og hvitvin 😀

Skal være der jeg studerer i hele sommer. Det er nemlig der jeg har fått jobb. Det har jeg vel allerede fortalt. Men disse to ukene fram til jobbingen begynner skal jeg nyte sammen med min kjære. Litt hjemme hos han, litt i ferieleiligheten til foreldrene hans og litt hjemme hos mamma og pappa. Har troen på at disse ukene blir kjempefine. Skal bli godt med total avslapping, der jeg slipper å ha tidspunkt, innleveringsfrister og eksamensdatoer hengende over hodet mitt. Og enda bedre, null niks pensum som må leses. Nå skal sommerlitteraturen nytes i lange drag! Kanskje jeg kan få en ny rekord for lesemånedene mine i løpet av sommeren. Skal komme oppdateringer etter hvert. Kommer sikkert en blogpost etter jeg har tilbrakt de tre neste dagene i Sverige, dit får nemlig ikke dataen bli med siden det ikke finnes internett der. Det skal bli utrolig godt å bare ha hverandre å se på ❤

Legg igjen en kommentar