Sommer og nye bøker

Har blitt dårlig med blogging i det siste. Har vært skikkelig forkjøla siden påske egentlig. Har hatt vond hals og vært tett. I tillegg har det vært masse å gjøre på skolen. Siste innspurt med forelesninger før sommeren nå! Mangler bare en masse eksamenslesing, eksamener og litt jobbing (har fått jobb her både før sommeren, i sommer og etter sommeren som servitør på hotellet her). Det har også vært tre dager med nydelig vær, så jeg har ikke vært så mye på hybelen. Sommeren var virkelig her for noen dager, og poff så var det grønt og fint ute, og mange varmegrader i sola 🙂 Herlig!

Men det jeg egentlig skulle blogge om nå var bøkene jeg skrev om i forrige innlegg. De kom i posten for en stund siden, og var ti ganger finere enn på bildet der jeg kjøpte dem 😀 Gleder meg som sagt masse tid å lese disse en gang til. Det er lenge siden jeg leste dem sist. Tror jeg leste den første på ungdomsskolen, og den andre på videregående, og det er jo faktisk noen år siden!

Legg igjen en kommentar